"המוטו הפך להיות 'ביתי הוא מבצרי' - אנשים עברו לקנות יותר דברים הקשורים לעולם הבית"
מניית אלקטרה מוצרי צריכה זינקה ב-70% מתחילת השנה • צביקה שווימר, מנכ"ל החברה הפועלת בתחום מוצרי הצריכה החשמליים לבית, מספר בראיון ל"גלובס" על השינוי בטעמי הצרכנים בתקופת משבר הקורונה, על פירות המכירה של גולן טלקום לסלקום ועל תוכניות ההתרחבות לעתיד [מקור]
תאריך פרסום:מקור: globes.co.il
קטגוריה: אלקטרה מוצרי צריכה
נושאים: מוצרי, לעתיד, ההתרחבות, תוכניות, ועל, לסלקום, טלקום, גולן, המכירה, פירות, הקורונה, משבר, בתקופת, הצרכנים, בטעמי, השינוי, ל"גלובס", בראיון, מספר, לבית, החשמליים, הצריכה, בתחום, הפועלת, החברה, מנכ"ל, שווימר, צביקה, מתחילת, ב-70%, זינקה, צריכה, אלקטרה, מניית, הבית", לעולם, הקשורים, דברים, לקנות, עברו, אנשים, מבצרי', 'ביתי, להיות, הפך, "המוטו
מקור: https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001346751#utm_source=RSS