שופרסל מסתערת עם המותג הפרטי על השוק המוסדי
שופרסל מתחילה לייצר מותג פרטי לשוק המוסדי, שתי הקטגוריות הראשונות הן רטבים ותוספות, כגון פתיתים ואורז • המהלך מתבצע באמצעות "אמיגה" אותה רכשה בכ-18 מיליון שקל • שופרסל מציעה ללקוחות מערכת שיכולה לנתח עלויות, וכך לקדם את המותג הפרטי שלה [מקור]
תאריך פרסום:מקור: globes.co.il
קטגוריה: שופרסל
נושאים: שופרסל, •, המוסדי, הפרטי, המותג, שלה, לקדם, וכך, עלויות, לנתח, שיכולה, מערכת, ללקוחות, מציעה, בכ-18, רכשה, אותה, "אמיגה", באמצעות, מתבצע, המהלך, ואורז, פתיתים, כגון, ותוספות, רטבים, הראשונות, הקטגוריות, שתי, לשוק, פרטי, מותג, לייצר, מתחילה, השוק, מסתערת
מקור: https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001363630#utm_source=RSS