news paper icon

ארכיון חדשות

שופרסל מסתערת עם המותג הפרטי על השוק המוסדי

שופרסל מתחילה לייצר מותג פרטי לשוק המוסדי, שתי הקטגוריות הראשונות הן רטבים ותוספות, כגון פתיתים ואורז • המהלך מתבצע באמצעות "אמיגה" אותה רכשה בכ-18 מיליון שקל • שופרסל מציעה ללקוחות מערכת שיכולה לנתח עלויות, וכך לקדם את המותג הפרטי שלה [מקור]

תאריך פרסום:

מקור: globes.co.il

קטגוריה: שופרסל

נושאים: שופרסל, , המוסדי, הפרטי, המותג, שלה, לקדם, וכך, עלויות, לנתח, שיכולה, מערכת, ללקוחות, מציעה, בכ-18, רכשה, אותה, "אמיגה", באמצעות, מתבצע, המהלך, ואורז, פתיתים, כגון, ותוספות, רטבים, הראשונות, הקטגוריות, שתי, לשוק, פרטי, מותג, לייצר, מתחילה, השוק, מסתערת

מקור: https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001363630#utm_source=RSS