בשופרסל סוגרים רבעון מוצלח, לצד ירידה במכירות האונליין
הכנסות קמעונאית המזון גדלו ב־1.2% לעומת הרבעון השלישי של 2022 • על השפעת חטיפת הספינות: "אנחנו יבואן גדול, ויש לנו מותג פרטי נרחב, זה עלול להשפיע" [מקור]
תאריך פרסום:מקור: globes.co.il
קטגוריה: שופרסל
נושאים: להשפיע", עלול, נרחב, פרטי, מותג, ויש, גדול, יבואן, "אנחנו, הספינות, חטיפת, השפעת, השלישי, הרבעון, לעומת, ב־1, גדלו, המזון, קמעונאית, הכנסות, האונליין, במכירות, ירידה, לצד, מוצלח, רבעון, סוגרים, בשופרסל
מקור: https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001463458#utm_source=RSS