המספרים חושפים: כך הפך מותג בנזין סיני אלמוני למכרה הזהב של קבוצת קרסו
מהדוח השנתי של יבואנית הרכב עולה כי המותג צ'רי, שמכירותיו זינקו ב-2023, הקפיץ את נתח השוק שלה וסייע לה להציג רווח מכובד בתקופה קשה • אבל ל"אסטרטגיה הסינית" הזו, שמשנה בצורה משמעותית את הפוקוס העסקי של הקבוצה, יש מחיר - ובראשו דריסת מותגים ותיקים [מקור]
תאריך פרסום:מקור: globes.co.il
קטגוריה: קרסו מוטורס
נושאים: ותיקים, מותגים, דריסת, ובראשו, מחיר, הקבוצה, העסקי, הפוקוס, משמעותית, בצורה, שמשנה, הזו, הסינית", ל"אסטרטגיה, קשה, בתקופה, מכובד, רווח, להציג, וסייע, שלה, השוק, נתח, הקפיץ, ב-2023, זינקו, שמכירותיו, צ'רי, המותג, עולה, הרכב, יבואנית, השנתי, מהדוח, קרסו, קבוצת, הזהב, למכרה, אלמוני, סיני, בנזין, מותג, הפך, חושפים, המספרים
מקור: https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001474550#utm_source=RSS