מרק אנדריסן: מצפה לזינוק של עד פי 100 בעסקי העיתונות ב-20 השנים הבאות
אנדריסן מבסס את הערכתו בעיקר על תחזית לגידול עצום בביקוש לחדשות, בעיקר דרך הסמארטפון, ובשבירת המונופולים של הפצה ■ הוא ממליץ לעיתונים לקחת אחריות על איכות הפרסום: "אין שום תירוץ לפרסומות להלבנת שיניים ומודעות ביזאריות שמתפרסמות בתוך תוכן איכותי. זה אסון" [מקור]
תאריך פרסום:מקור: themarker.com
קטגוריה: מדיה
נושאים: בעיקר, אנדריסן, אסון", איכותי, תוכן, בתוך, שמתפרסמות, ביזאריות, ומודעות, שיניים, להלבנת, לפרסומות, תירוץ, שום, "אין, הפרסום, איכות, אחריות, לקחת, לעיתונים, ממליץ, הפצה, המונופולים, ובשבירת, הסמארטפון, דרך, לחדשות, בביקוש, עצום, לגידול, תחזית, הערכתו, מבסס, הבאות, השנים, ב-20, העיתונות, בעסקי, לזינוק, מצפה, מרק