חברות הבשר והנקניקים חוששות מצניחה בצריכה בעקבות סיווג בשר מעובד כמסרטן
מנכ"ל מעדני יחיעם: "הפרסום הזה שונה ממחקרים גדולים אחרים, כי זאת אמירה של ארגון הבריאות העולמי" ■ במעדני יחיעם בוחנים ייצור מוצרים ללא ניטריט והרחבת קו המרכיבים הטבעיים ■ בחברות אחרות כמו זוגלובק סירבו להתייחס למחקר ■ מקדונלד'ס: "ההמבורגר שלנו זה לא נקניקיות" [מקור]
תאריך פרסום:מקור: themarker.com
קטגוריה: שיווק
נושאים: נקניקיות", שלנו, "ההמבורגר, מקדונלד'ס, למחקר, להתייחס, סירבו, זוגלובק, אחרות, בחברות, הטבעיים, המרכיבים, והרחבת, ניטריט, מוצרים, ייצור, בוחנים, יחיעם , במעדני, העולמי", הבריאות, ארגון, אמירה, זאת, אחרים, גדולים, ממחקרים, שונה, הזה, "הפרסום, יחיעם, מעדני, מנכ"ל, כמסרטן, מעובד, בשר, סיווג, בעקבות, בצריכה, מצניחה, חוששות, והנקניקים, הבשר, חברות