קריסה של 235% ברווח התפעולי של מטומי
החברה הצליחה להציג גידול בהכנסותיה מפרסומות באפליקציות ובווידאו ■ המנכ"ל עופר דרוקר: "הפרסומות בדיספליי נמצאות בירידה בעוד שתקציבי הפרסום במובייל ובווידאו ממשיכים לגדול והתוכנית האסטרטגית של מטומי מותאמת לכך" [מקור]
תאריך פרסום:מקור: themarker.com
קטגוריה: מדיה
נושאים: ובווידאו, מטומי, לכך", מותאמת, האסטרטגית, והתוכנית, לגדול, ממשיכים, במובייל, הפרסום, שתקציבי, בעוד, בירידה, נמצאות, בדיספליי, "הפרסומות, דרוקר, עופר, המנכ"ל, באפליקציות, מפרסומות, בהכנסותיה, גידול, להציג, הצליחה, החברה, התפעולי, ברווח, קריסה