"לפני שמגיעים לקידום אפליקציות - צריך לעשות עבודה של השקעה במותג"
משה וקנין, מייסד משותף ומנכ"ל יואפי: "העסקים עוברים למובייל - לא רק אפליקציות דיגיטליות במהותן כמו אמזון אלא גם מקדונלדס, וולמרט ו-HBO. לכן התחרות על תשומת הלב של המשתמשים מעמיקה והנכונות של עסקים לשלם יותר על לקוח איכותי רק גדלה" [מקור]
תאריך פרסום:מקור: themarker.com
קטגוריה: אפליקציות
נושאים: אפליקציות, גדלה", איכותי, לקוח, לשלם, עסקים, והנכונות, מעמיקה, המשתמשים, הלב, תשומת, התחרות, לכן, ו-HBO, וולמרט, מקדונלדס, אמזון, במהותן, דיגיטליות, למובייל, עוברים, "העסקים, יואפי, ומנכ"ל, משותף, מייסד, וקנין, משה, במותג", השקעה, עבודה, לעשות, צריך, לקידום, שמגיעים, "לפני